Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
którym na kartki kupowano wyroby czekoladopodobne, a "redaktorem naczelnym" wszystkich mediów był cenzor z ulicy Mysiej. Co zastanawiające, wielu Polaków, w tym posłowie i senatorowie, uważa, że problemy społeczne najłatwiej rozwiązuje się mnożeniem zakazów. Cóż z tego, że coraz bardziej absurdalnych. Założeniem promocji soków "Frugo" było uwolnienie nastolatków od "umysłowej tępoty zgredów", w których świecie nie ma miejsca na nowy produkt. Dlatego bohaterem plakatów i reklam telewizyjnych był grafficiarz w czerwonych dżinsach, czarnej koszulce i czapce bejsbolówce odwróconej daszkiem do tyłu. Promocja była skierowana do dzieci i młodzieży w wieku od siedmiu do szesnastu lat, czyli prawie pięciu milionów potencjalnych klientów
którym na kartki kupowano wyroby czekoladopodobne, a "redaktorem naczelnym" wszystkich mediów był cenzor z ulicy Mysiej. Co zastanawiające, wielu Polaków, w tym posłowie i senatorowie, uważa, że problemy społeczne najłatwiej rozwiązuje się mnożeniem zakazów. Cóż z tego, że coraz bardziej absurdalnych. Założeniem promocji soków "Frugo" było uwolnienie nastolatków od "umysłowej tępoty zgredów", w których świecie nie ma miejsca na nowy produkt. Dlatego bohaterem plakatów i reklam telewizyjnych był <orig>grafficiarz</> w czerwonych dżinsach, czarnej koszulce i czapce <orig>bejsbolówce</> odwróconej daszkiem do tyłu. Promocja była skierowana do dzieci i młodzieży w wieku od siedmiu do szesnastu lat, czyli prawie pięciu milionów potencjalnych klientów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego