Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na różne produkty i tempo jego wzrostu.
W przypadku stagnacji popytu lub jego spadku na wielu rynkach, przedsiębiorstwa dążą do zwiększenia szerokości asortymentu.
Im większe są efekty synergiczne, tym korzystniej jest dywersyfikować asortyment przedsiębiorstwa.
Gdy rynek jest duży i chłonny, to staje się uzasadnione koncentrowanie się na wybranych produktach. W takim samym kierunku działa wzrost nasilenia konkurencji na rynku. Taka sytuacja występuje na rynku Unii Europejskiej i, jak już mówiliśmy, wiele przedsiębiorstw tak właśnie działało, chcąc wzmocnić swą pozycję na rynku.
Jednak w tej dziedzinie są możliwe różne alternatywne rozwiązania - różne strategie. Oto one:
Jak widać, stopień zróżnicowania asortymentu jest uzależniony od
na różne produkty i tempo jego wzrostu.<br>W przypadku stagnacji popytu lub jego spadku na wielu rynkach, przedsiębiorstwa dążą do zwiększenia szerokości asortymentu.<br>Im większe są efekty synergiczne, tym korzystniej jest dywersyfikować asortyment przedsiębiorstwa.<br>Gdy rynek jest duży i chłonny, to staje się uzasadnione koncentrowanie się na wybranych produktach. W takim samym kierunku działa wzrost nasilenia konkurencji na rynku. Taka sytuacja występuje na rynku Unii Europejskiej i, jak już mówiliśmy, wiele przedsiębiorstw tak właśnie działało, chcąc wzmocnić swą pozycję na rynku.<br>Jednak w tej dziedzinie są możliwe różne alternatywne rozwiązania - różne strategie. Oto one:<br>Jak widać, stopień zróżnicowania asortymentu jest uzależniony od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

Młodzieżowe Słowo Roku 2023

Zapraszamy do udziału w zabawie!

Wybierz słowo
Ile masz lat?
Honorowy Mecenas Plebiscytu

Pobierz e-book "Chwytaj mem" Bartka Chacińskiego!

Honorowy Mecenas Plebiscytu
Zagłosuj
Administratorem danych osobowych uczestników plebiscytu jest Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących prawach, dostępne jest w Regulaminie. W przypadku wyrażenia zgód marketingowych współadministratorami danych są Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. oraz ePWN Sp. z o.o., na zasadach określonych w Polityce Prywatności.

WEŹ UDZIAŁ W AKCJI "MŁODZIEŻOWE SŁOWO ROKU 2023"!