Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
była potwierdzeniem, że technika dub to absolutne objawienie, na Super Ape bowiem brzmiała najpełniej. Inni uważali, że płyta jest "przekombinowana", zbyt bogata, a przez to nie do słuchania. Dopiero parę lat później okazało się, że osiągnięcia niewielkiego człowieka z Kingston stały się niebywałą inspiracją.
"Do dzisiaj nikt nie wie, jakiej techniki ŤScratchť używał - wspomina Max Romeo. - Miał tam czterośladowy magnetofonik, a wydawało się, że upychał na taśmie z szesnaście Śladów". Perry tłumaczył to tak: "Ja mam cztery ślady, a pozostałe dwadzieścia pożyczam z Kosmosu. Jestem pasterzem dubu".
Właśnie dzięki magii Black Ark i wypracowanej techniki miksowania Perry zdołał uzyskać brzmienie zdumiewająco
była potwierdzeniem, że technika dub to absolutne objawienie, na Super Ape bowiem brzmiała najpełniej. Inni uważali, że płyta jest "przekombinowana", zbyt bogata, a przez to nie do słuchania. Dopiero parę lat później okazało się, że osiągnięcia niewielkiego człowieka z Kingston stały się niebywałą inspiracją.<br>"Do dzisiaj nikt nie wie, jakiej techniki ŤScratchť używał - wspomina Max Romeo. - Miał tam czterośladowy magnetofonik, a wydawało się, że upychał na taśmie z szesnaście Śladów". Perry tłumaczył to tak: "Ja mam cztery ślady, a pozostałe dwadzieścia pożyczam z Kosmosu. Jestem pasterzem dubu".<br>Właśnie dzięki magii Black Ark i wypracowanej techniki miksowania Perry zdołał uzyskać brzmienie zdumiewająco
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego