Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
cenę - to konieczność liczenia się z jej podnoszeniem na skutek wzrostu kosztów. Potrzebny jest pewien kompromis między uwzględnianiem czynnika ekologicznego, który do tego wzrostu kosztów prowadzi, a zachowaniem konkurencyjności cenowej przedsiębiorstwa.

2.8. Otoczenie technologiczne

Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej muszą w swych decyzjach uwzględniać czynniki związane z rozwojem techniki. Można to rozpatrywać w różnych aspektach i z różnych punktów widzenia, a mianowicie jako powiązanie z możliwościami i poziomem rozwoju technicznego dostawców, wymaganiami odbiorców co do zaawansowania technicznego produktów danego przedsiębiorstwa oraz z punktu widzenia siły konkurentów. Istotna jest także wiedza na temat wspierania rozwoju techniki w poszczególnych krajach UE
cenę - to konieczność liczenia się z jej podnoszeniem na skutek wzrostu kosztów. Potrzebny jest pewien kompromis między uwzględnianiem czynnika ekologicznego, który do tego wzrostu kosztów prowadzi, a zachowaniem konkurencyjności cenowej przedsiębiorstwa.<br><br>&lt;tit&gt;2.8. Otoczenie technologiczne&lt;/&gt;<br><br>Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej muszą w swych decyzjach uwzględniać czynniki związane z rozwojem techniki. Można to rozpatrywać w różnych aspektach i z różnych punktów widzenia, a mianowicie jako powiązanie z możliwościami i poziomem rozwoju technicznego dostawców, wymaganiami odbiorców co do zaawansowania technicznego produktów danego przedsiębiorstwa oraz z punktu widzenia siły konkurentów. Istotna jest także wiedza na temat wspierania rozwoju techniki w poszczególnych krajach UE
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego