Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2003
SKIN ENTERPRRISES. Wszystkie powstały przy współpracy naturoterapeutów i kosmetologów, zgodnie z obowiązującą w NU SKIN filozofią "wszystko, co najlepsze, nic co zbędne". Preparaty nie zawierają sztucznych kolorantów i wypełniaczy ich aromat pochodzi wyłącznie z naturalnych olejków eterycznych.
Te unikalne produkty są efektem naukowego wykorzystani osiągnięć wielu dziedzin naturoterapii i nowoczesnej technologii produkcji kosmetyków. Łączą w sobie (i zapewniają ich zwielokrotnione dobroczynne działanie) zarówno popularne, jak i mało dotąd znane, ekstrakty roślinne oraz substancje aktywne wykorzystywane w konwencjonalnych preparatach pielęgnujących skórę. Nowatorskie rozwiązania chemiczne, a także umiejętność dostosowania specyficznego produktu do wyjątkowych zasad jego aplikacji dają wspaniałe efekty i zapewniają wielką przyjemność
SKIN ENTERPRRISES&lt;/&gt;. Wszystkie powstały przy współpracy naturoterapeutów i kosmetologów, zgodnie z obowiązującą w &lt;name type="org"&gt;NU SKIN&lt;/&gt; filozofią "wszystko, co najlepsze, nic co zbędne". Preparaty nie zawierają sztucznych kolorantów i wypełniaczy ich aromat pochodzi wyłącznie z naturalnych olejków eterycznych.<br>Te unikalne produkty są efektem naukowego wykorzystani osiągnięć wielu dziedzin naturoterapii i nowoczesnej technologii produkcji kosmetyków. Łączą w sobie (i zapewniają ich zwielokrotnione dobroczynne działanie) zarówno popularne, jak i mało dotąd znane, ekstrakty roślinne oraz substancje aktywne wykorzystywane w konwencjonalnych preparatach pielęgnujących skórę. Nowatorskie rozwiązania chemiczne, a także umiejętność dostosowania specyficznego produktu do wyjątkowych zasad jego aplikacji dają wspaniałe efekty i zapewniają wielką przyjemność
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

Młodzieżowe słowo roku 2017

Zapraszamy do udziału w plebiscycie na Młodzieżowe słowo roku 2017.
Zgłoszone słowo nie musi być nowe, slangowe ani najczęstsze. Doceniamy istotność tematu oraz kreatywność języka!

Jeśli chcesz otrzymać bezpłatny e-book, potwierdź także poniższe zgody marketingowe.

Świat w przysłowiach

Wyślij

Weź udział w akcji „Młodzieżowe słowo roku 2017” i odbierz darmowy e-book!