Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
reklamowa, za którą płaci się 2-3 mln zł.

Stłuczone skorupki

Po narodzinach orła pozostały dwie skorupki - pomarańczowe znaki CPN oraz błękitne retorty Petrochemii Płock. Spełniły swe zadanie i zostaną wyrzucone z gniazda. Dyrektor Katarzyna Majchrzak, kierująca Biurem PR i Promocji PKN ORLEN SA, nie chce jeszcze zdradzać szczegółów, ponownie tłumacząc się rygorami, jakie obowiązują spółki giełdowe, ale wyjaśnia, że utrzymywanie trzech znaków nie ma większego sensu. Nazwa Polski Koncern Naftowy miała charakter tymczasowy i wymagała stworzenia czegoś nowego, nowej tożsamości. Do tego celu nie nadawały się znaki CPN ani Petrochemii Płock. Powstał więc ORLEN i teraz trzeba tę markę odpowiednio
reklamowa, za którą płaci się 2-3 mln zł.<br><br>&lt;tit&gt;Stłuczone skorupki&lt;/&gt;<br><br>Po narodzinach orła pozostały dwie skorupki - pomarańczowe znaki CPN oraz błękitne retorty Petrochemii Płock. Spełniły swe zadanie i zostaną wyrzucone z gniazda. Dyrektor Katarzyna Majchrzak, kierująca Biurem PR i Promocji PKN ORLEN SA, nie chce jeszcze zdradzać szczegółów, ponownie tłumacząc się rygorami, jakie obowiązują spółki giełdowe, ale wyjaśnia, że utrzymywanie trzech znaków nie ma większego sensu. Nazwa Polski Koncern Naftowy miała charakter tymczasowy i wymagała stworzenia czegoś nowego, nowej tożsamości. Do tego celu nie nadawały się znaki CPN ani Petrochemii Płock. Powstał więc ORLEN i teraz trzeba tę markę odpowiednio
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego