Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
ty szczęśliwa. Towarzystwa ubezpieczeniowe obiecują jednak, że w miarę upływu czasu prowizje będą się zmniejszać. Nie ma powodów, żeby im nie wierzyć. W pierwszych latach fundusze będą odczuwać skutki ogromnych wydatków pierwszego roku: opłat za kampanie reklamowe, pensji i prowizji dla akwizytorów, kosztów organizacji całego przedsięwzięcia. Wysokie prowizje mają choć trochę osłodzić im gorycz pierwszej fazy działania.

Specjaliści
Naprawdę, to nie kapitał i udana kampania reklamowa świadczy o profesjonalizmie i wiarygodności funduszy. Prawdziwym skarbem funduszu są ludzie, którzy dla niego pracują. To oni decydują o tym, co robić z twoimi pieniędzmi, w co i jak je inwestować. Analitycy szukają najlepszych inwestycji
ty szczęśliwa. Towarzystwa ubezpieczeniowe obiecują jednak, że w miarę upływu czasu prowizje będą się zmniejszać. Nie ma powodów, żeby im nie wierzyć. W pierwszych latach fundusze będą odczuwać skutki ogromnych wydatków pierwszego roku: opłat za kampanie reklamowe, pensji i prowizji dla akwizytorów, kosztów organizacji całego przedsięwzięcia. Wysokie prowizje mają choć trochę osłodzić im gorycz pierwszej fazy działania.<br><br>Specjaliści<br>Naprawdę, to nie kapitał i udana kampania reklamowa świadczy o profesjonalizmie i wiarygodności funduszy. Prawdziwym skarbem funduszu są ludzie, którzy dla niego pracują. To oni decydują o tym, co robić z twoimi pieniędzmi, w co i jak je inwestować. Analitycy szukają najlepszych inwestycji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego