Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 35
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
się też z dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu, sugerując poprawę nawierzchni drogi na trasie wyścigu. Pierwszy Wyścig Tatrzański przygotowany został wzorowo. Żołnierze z 5 Dyonu Samochodowego w Krakowie, którego dowódcą był jeden z działaczy KKA, płk Tadeusz Piotrowski, ułożyli linię telefoniczną pomiędzy startem a metą, wybudowano też drewniane trybuny dla widzów i dla chronometrażystów, dokonujących pomiaru czasów przejazdu. Pomyślano też o parkingach dla samochodów kibiców. Bo też na wyścig przybyło ok. 2000 widzów pieszo, dorożkami i ok. 350 samochodami. Kto nie dotarł osobiście, mógł wysłuchać w radio 6-godzinnej relacji na żywo. Istniejąca ledwie od kilku miesięcy rozgłośnia Polskiego
się też z dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu, sugerując poprawę nawierzchni drogi na trasie wyścigu. Pierwszy Wyścig Tatrzański przygotowany został wzorowo. Żołnierze z 5 Dyonu Samochodowego w Krakowie, którego dowódcą był jeden z działaczy KKA, płk Tadeusz Piotrowski, ułożyli linię telefoniczną pomiędzy startem a metą, wybudowano też drewniane trybuny dla widzów i dla chronometrażystów, dokonujących pomiaru czasów przejazdu. Pomyślano też o parkingach dla samochodów kibiców. Bo też na wyścig przybyło ok. 2000 widzów pieszo, dorożkami i ok. 350 samochodami. Kto nie dotarł osobiście, mógł wysłuchać w radio 6-godzinnej relacji na żywo. Istniejąca ledwie od kilku miesięcy rozgłośnia Polskiego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego