Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
kilku znakomitych konkurentów (Peugeot 406, Renault Laguna), a jej najpoważniejszą wadą są, według mnie, tylko te nieszczęsne lusterka. Wybór należy jednak do Państwa.
Piotr R. Frankowski



WYNIKI

Zanim samochód trafi do salonów sprzedaży i będzie można przekręcić kluczyk w stacyjce, upłynie bardzo dużo czasu.

Model (w skali 1:5) z tworzywa poddawany jest pierwszym próbom w tunelu aerodynamicznym lub hydrodynamicznym (przed wprowadzeniem do produkcji seryjnej każdy pojazd przechodzi ponad 2 tysiące godzin takich prób), gdzie bada się opływ nadwozia strugami powietrza. Łatwiej (i taniej) można wtedy skorygować błędy konstrukcji. Zamiast dymu lub rozpylonej cieczy niektóre firmy (np. Mercedes) wykorzystują specjalne żele
kilku znakomitych konkurentów (Peugeot 406, Renault Laguna), a jej najpoważniejszą wadą są, według mnie, tylko te nieszczęsne lusterka. Wybór należy jednak do Państwa.<br>&lt;au&gt;Piotr R. Frankowski&lt;/au&gt;&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;WYNIKI&lt;/tit&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Zanim samochód trafi do salonów sprzedaży i będzie można przekręcić kluczyk w stacyjce, upłynie bardzo dużo czasu.&lt;/intro&gt;<br><br>Model (w skali 1:5) z tworzywa poddawany jest pierwszym próbom w tunelu aerodynamicznym lub hydrodynamicznym (przed wprowadzeniem do produkcji seryjnej każdy pojazd przechodzi ponad 2 tysiące godzin takich prób), gdzie bada się opływ nadwozia strugami powietrza. Łatwiej (i taniej) można wtedy skorygować błędy konstrukcji. Zamiast dymu lub rozpylonej cieczy niektóre firmy (np. Mercedes) wykorzystują specjalne żele
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego