Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
się, ze zawierając umowy niezbyt starannie przeczytali ogólne warunki związane z wykupem ubezpieczenia. Jednak tzw. szeroka publiczność całą winą obarczył firmy ubezpieczeniowe, niewiele osób bowiem chciało się przyznać, że nie posiada umiejętności czytania ze zrozumieniem. I również nagle, jak pojawiła się moda na ubezpieczenia, podobnie niespodziewanie Polacy przestali się interesować ubezpieczaniem się na życie.
Od 1 styczni 2001 r. do 31 grudnia 2002 r. około półtora milion Polaków zrezygnowało z polis ubezpieczeni na życie, żądając od spółek ubezpieczeniowych zwrotu pieniędzy przed upływem terminu zakończenia umowy ubezpieczenia. Według najnowszych danych opublikowanych przez Komisje Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych (KNUiFE) ogólna liczba polis na
się, ze zawierając umowy niezbyt starannie przeczytali ogólne warunki związane z wykupem ubezpieczenia. Jednak tzw. szeroka publiczność całą winą obarczył firmy ubezpieczeniowe, niewiele osób bowiem chciało się przyznać, że nie posiada umiejętności czytania ze zrozumieniem. I również nagle, jak pojawiła się moda na ubezpieczenia, podobnie niespodziewanie Polacy przestali się interesować ubezpieczaniem się na życie.<br>Od 1 styczni 2001 r. do 31 grudnia 2002 r. około półtora milion Polaków zrezygnowało z polis ubezpieczeni na życie, żądając od spółek ubezpieczeniowych zwrotu pieniędzy przed upływem terminu zakończenia umowy ubezpieczenia. Według najnowszych danych opublikowanych przez Komisje Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych (KNUiFE) ogólna liczba polis na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego