Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
o eksporcie swoich towarów. Działania
"sanacyjne" planują także inne instytucje. - Potrzebujemy towaru, który
byłby flagowym produktem polskiego eksportu, jak niegdyś wódka "Wyborowa"
- mówi dyrektor Mitroczuk. Świetność "Wyborowej" to jednak dość już
odległa przeszłość. - Wykreowanie nowego produktu to sprawa producentów i
stopnia zaawansowania stosowanych przez nich technologii - dodaje
Mitroczuk. Czy więc uda się stworzyć nową flagową markę?
- Najpierw musimy zintegrować działania promocyjne - mówi Adam Pawłowicz,
prezes PAIZ. Jego zdaniem, jak najszybciej powinien powstać jeden ośrodek
koordynujący działania promujące naszą gospodarkę, rolnictwo, naukę,
kulturę, turystykę. - Może wziąłby to w swoje ręce któryś z najbardziej
wpływowych polityków, może byłaby to wspólna inicjatywa kilku organizacji
o eksporcie swoich towarów. Działania<br>"sanacyjne" planują także inne instytucje. - Potrzebujemy towaru, który<br>byłby flagowym produktem polskiego eksportu, jak niegdyś wódka "Wyborowa"<br>- mówi dyrektor Mitroczuk. Świetność "Wyborowej" to jednak dość już<br>odległa przeszłość. - Wykreowanie nowego produktu to sprawa producentów i<br>stopnia zaawansowania stosowanych przez nich technologii - dodaje<br>Mitroczuk. Czy więc uda się stworzyć nową flagową markę?<br>- Najpierw musimy zintegrować działania promocyjne - mówi Adam Pawłowicz,<br>prezes PAIZ. Jego zdaniem, jak najszybciej powinien powstać jeden ośrodek<br>koordynujący działania promujące naszą gospodarkę, rolnictwo, naukę,<br>kulturę, turystykę. - Może wziąłby to w swoje ręce któryś z najbardziej<br>wpływowych polityków, może byłaby to wspólna inicjatywa kilku organizacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego