Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
marketingowy. Klienci nawet nie zauważą, że znana im od dziesięcioleci Zielona Budka nie jest już firmą polską, lecz własnością włosko-niemieckiego koncernu Roncadin, trzeciego co do wielkości producenta lodów w Europie. To da jej szansę wdrapania się na pudło, na którym uplasowały się Nestlé i Unilever (lody Algida). Oczywiście, po uprzednim zepchnięciu z niego Korala, polskiej firmy, która ciągle sprzedaje najwięcej lodów - jeśli chodzi o sztuki, nie wartość. I wcale nie zamierza się poddawać. A w peletonie ogólnopolskim ścigają się jeszcze rodzime, choć obco brzmiące - Nordis i Ice Mastry.

Analitycy są zgodni. Na polskim rynku, podobnie jak na innych europejskich, utrzyma
marketingowy. Klienci nawet nie zauważą, że znana im od dziesięcioleci Zielona Budka nie jest już firmą polską, lecz własnością włosko-niemieckiego koncernu Roncadin, trzeciego co do wielkości producenta lodów w Europie. To da jej szansę wdrapania się na pudło, na którym uplasowały się Nestlé i Unilever (lody Algida). Oczywiście, po uprzednim zepchnięciu z niego Korala, polskiej firmy, która ciągle sprzedaje najwięcej lodów - jeśli chodzi o sztuki, nie wartość. I wcale nie zamierza się poddawać. A w peletonie ogólnopolskim ścigają się jeszcze rodzime, choć obco brzmiące - Nordis i Ice Mastry.<br><br>Analitycy są zgodni. Na polskim rynku, podobnie jak na innych europejskich, utrzyma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego