Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
pociąg nr 9043 przyjechał o godzinie 9:40. Koniec."
Serock - "Koniec."
Oprócz telefonogramów, które tutaj przytoczyłem, są także inne (wszystkie ujęte są w instrukcji R-1), a dotyczące miedzy innymi nieudzielenia pozwolenia na wyprawienie pociągu, żądania zatrzymania wyprawiania pociągów, żądania zatrzymania pociągu itd. Telefonogramy - w razie takiej konieczności lub potrzeby - uzupełnia się dodatkowymi informacjami o pociągu np. "z przekroczoną skrajną taboru", "z przesyłką wyjątkowo ciężką", "z przesyłką niebezpieczną", "z podwójną trakcją" lub innymi. Przy telefonicznym zapowiadaniu pociągów, gdy wszystkie jego reguły są ściśle stosowane, gwarantowane jest pełne bezpieczeństwo ruchu pociągów na szlaku, jednak w razie błędu człowieka albo nieprzestrzegania przepisów i nieprecyzyjnego
pociąg nr 9043 przyjechał o godzinie 9:40. Koniec."<br>Serock - "Koniec."<br>Oprócz telefonogramów, które tutaj przytoczyłem, są także inne (wszystkie ujęte są w instrukcji R-1), a dotyczące miedzy innymi nieudzielenia pozwolenia na wyprawienie pociągu, żądania zatrzymania wyprawiania pociągów, żądania zatrzymania pociągu itd. Telefonogramy - w razie takiej konieczności lub potrzeby - uzupełnia się dodatkowymi informacjami o pociągu np. "z przekroczoną skrajną taboru", "z przesyłką wyjątkowo ciężką", "z przesyłką niebezpieczną", "z podwójną trakcją" lub innymi. Przy telefonicznym zapowiadaniu pociągów, gdy wszystkie jego reguły są ściśle stosowane, gwarantowane jest pełne bezpieczeństwo ruchu pociągów na szlaku, jednak w razie błędu człowieka albo nieprzestrzegania przepisów i nieprecyzyjnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego