Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
dwa projekty zmian w pracowniczych programach emerytalnych.
NATALIA SKIPIETROW
W jednym z filmów Pedro Almodovar jest reklama emerytalna, która jakoby emituje telewizja. W skrócie wygląda tak: - Dlaczego Hiszpanie na starość są biedni? - pyta spiker na tle wizerunku starszego człowiek, sprzątającego przed wejściem do madryckiego metra - podczas gdy Niemcy na emeryturze używają życia? - obraz pokazuje nam grupę starszych Niemców w charakterystycznych szortach oraz kwiaciastych bluzkach, roześmianych, obwieszonych aparatami fotograficznymi, którzy zwiedzają świat - Dlatego - tłumaczy spiker, że Hiszpanie w młodości żyli tak - obraz pokazuje parę młodych ludzi tańczących namiętne tango - podczas gdy Niemcy już w młodości oszczędzali na emeryturę - widzimy parę młodych Niemców, w
dwa projekty zmian w pracowniczych programach emerytalnych.<br>NATALIA SKIPIETROW<br>W jednym z filmów Pedro Almodovar jest reklama emerytalna, która jakoby emituje telewizja. W skrócie wygląda tak: - Dlaczego Hiszpanie na starość są biedni? - pyta spiker na tle wizerunku starszego człowiek, sprzątającego przed wejściem do madryckiego metra - podczas gdy Niemcy na emeryturze używają życia? - obraz pokazuje nam grupę starszych Niemców w charakterystycznych szortach oraz kwiaciastych bluzkach, roześmianych, obwieszonych aparatami fotograficznymi, którzy zwiedzają świat - Dlatego - tłumaczy spiker, że Hiszpanie w młodości żyli tak - obraz pokazuje parę młodych ludzi tańczących namiętne tango - podczas gdy Niemcy już w młodości oszczędzali na emeryturę - widzimy parę młodych Niemców, w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego