Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jako "królowie". Są to firmy, które działają na wielu rynkach, a siła konkurencyjna ich produktów tam sprzedawanych jest duża. Mają one największe szanse prowadzenia marketingu paneuropejskiego, czyli: działać osiągając korzyści skali. Przedsiębiorstwa zaliczone do grupy "baronów" cechują się tym, że mają silne atuty konkurencyjne na ograniczonej liczbie rynków. Są także w dobrej sytuacji, a ich rozwój na rynku Unii Europejskiej powinien mieć charakter selektywny, tzn. dokonywać się albo poprzez wzmocnienie pozycji dobrze już ulokowanych produktów na rynkach, albo poprzez wchodzenie na nowe rynki.
Wprowadzenie zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego w Unii Europejskiej stanowi ułatwienie w stosowaniu strategii wchodzenia na nowe rynki. Firmy określane
jako "królowie". Są to firmy, które działają na wielu rynkach, a siła konkurencyjna ich produktów tam sprzedawanych jest duża. Mają one największe szanse prowadzenia marketingu paneuropejskiego, czyli: działać osiągając korzyści skali. Przedsiębiorstwa zaliczone do grupy "baronów" cechują się tym, że mają silne atuty konkurencyjne na ograniczonej liczbie rynków. Są także w dobrej sytuacji, a ich rozwój na rynku Unii Europejskiej powinien mieć charakter selektywny, tzn. dokonywać się albo poprzez wzmocnienie pozycji dobrze już ulokowanych produktów na rynkach, albo poprzez wchodzenie na nowe rynki.<br>Wprowadzenie zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego w Unii Europejskiej stanowi ułatwienie w stosowaniu strategii wchodzenia na nowe rynki. Firmy określane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego