Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.06 (6)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
i uniwersytetami na lata, tworzą się silne i trwałe związki między instytucjami kulturalnymi i biznesem. - Już wkrótce trudno będzie sobie wyobrazić funkcjonowanie filharmonii, muzeów, galerii, teatrów bez pomocy bogatych przedsiębiorstw. Firmy będą brały pod skrzydła coraz więcej instytucji, co na pewno będzie korzystne - przekonuje Bohdan Wyżnikiewicz. - Sponsoring kultury jest odejściem w dobrym kierunku od znanego z czasów PRL jej centralnego finansowania przez państwo - dodaje poseł Jan Maria Jackowski, przewodniczący sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu.
- Stopień odpowiedzialności sektora prywatnego za kulturę narodową jest miarą dojrzałości demokratycznej - zauważa Waldemar Dąbrowski, dyrektor naczelny Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. - Moim zdaniem, coraz częstsze angażowanie się liderów
i uniwersytetami na lata, tworzą się silne i trwałe związki między instytucjami kulturalnymi i biznesem. - Już wkrótce trudno będzie sobie wyobrazić funkcjonowanie filharmonii, muzeów, galerii, teatrów bez pomocy bogatych przedsiębiorstw. Firmy będą brały pod skrzydła coraz więcej instytucji, co na pewno będzie korzystne - przekonuje Bohdan Wyżnikiewicz. - Sponsoring kultury jest odejściem w dobrym kierunku od znanego z czasów PRL jej centralnego finansowania przez państwo - dodaje poseł Jan Maria Jackowski, przewodniczący sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu.<br>- Stopień odpowiedzialności sektora prywatnego za kulturę narodową jest miarą dojrzałości demokratycznej - zauważa Waldemar Dąbrowski, dyrektor naczelny Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. - Moim zdaniem, coraz częstsze angażowanie się liderów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego