Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
garnitury (Bartos miał nawet muszkę) i wykonał zamglone, kolorowane później zdjęcia. Na kolejnym albumie The Man Machine Schult, wzorując się na rosyjskim konstruktywiście Elu Lissitzkim, stworzył obraz ludzi-robotów ubranych, zgodnie z symboliką anarchistów, w czerwone koszule i czarne krawaty. Ten zuniformizowany strój w połączeniu z wyrazistym makijażem twarzy nosił w pewnym stopniu nazistowski charakter. Do perfekcji ową kreację dopracowała w latach osiemdziesiątych słoweńska gru pa Laibach.
W okresie Trans- Europa Express muzycy Kraftwerku nie przypominali jeszcze robotów, raczej członków staromodnego kwartetu smyczkowego. Na koncertach stawiali na czystość formy i symetrię. W środku stał generator dźwięku z dziesiątkami przełączników i migających lampek, a
garnitury (Bartos miał nawet muszkę) i wykonał zamglone, kolorowane później zdjęcia. Na kolejnym albumie The Man Machine Schult, wzorując się na rosyjskim konstruktywiście Elu Lissitzkim, stworzył obraz ludzi-robotów ubranych, zgodnie z symboliką anarchistów, w czerwone koszule i czarne krawaty. Ten zuniformizowany strój w połączeniu z wyrazistym makijażem twarzy nosił w pewnym stopniu nazistowski charakter. Do perfekcji ową kreację dopracowała w latach osiemdziesiątych słoweńska gru pa Laibach.<br>W okresie Trans- Europa Express muzycy Kraftwerku nie przypominali jeszcze robotów, raczej członków staromodnego kwartetu smyczkowego. Na koncertach stawiali na czystość formy i symetrię. W środku stał generator dźwięku z dziesiątkami przełączników i migających lampek, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego