Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
w badaniach nie zyskuje dobrych ocen, ale według naszej intuicji ma potencjał. Tak było choćby z piosenką Reni Jusis "Kiedyś cię znajdę", utrzymaną w klimatach klubowych, czyli jednak niszowych. Zaryzykowaliśmy i piosenka Reni stała się przebojem. Zetka też zaczęła ją lansować mimo większej rezerwy.

Oczywiście nie zawsze intuicja sprawdza się w praktyce. Sprawdza się za to niemal zawsze nazwisko wykonawcy. RMF może w ciemno stawiać na Celine Dion, Tinę Turner czy Beatę Kozidrak, bo wie, również na podstawie badań, że target je uwielbia. Na reklamowych planszach RMF uśmiechają się dobrze znane gwiazdy muzyki środka i to one właśnie przykuwają uwagę większości słuchaczy
w badaniach nie zyskuje dobrych ocen, ale według naszej intuicji ma potencjał. Tak było choćby z piosenką Reni Jusis "Kiedyś cię znajdę", utrzymaną w klimatach klubowych, czyli jednak niszowych. Zaryzykowaliśmy i piosenka Reni stała się przebojem. Zetka też zaczęła ją lansować mimo większej rezerwy.<br><br>Oczywiście nie zawsze intuicja sprawdza się w praktyce. Sprawdza się za to niemal zawsze nazwisko wykonawcy. RMF może w ciemno stawiać na Celine Dion, Tinę Turner czy Beatę Kozidrak, bo wie, również na podstawie badań, że &lt;orig&gt;target&lt;/&gt; je uwielbia. Na reklamowych planszach RMF uśmiechają się dobrze znane gwiazdy muzyki środka i to one właśnie przykuwają uwagę większości słuchaczy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego