Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8 (sierpień)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
SUKCES

Książka, której patronuje Arthur Andersen (dobra rekomendacja) ma podtytuł "Jak z powodzeniem wykorzystać w biznesie możliwości Internetu". I tytułowa obietnica zostaje rzeczywiście spełniona. Autorzy trafnie wypunktowali główne elementy strategii znanych firm amerykańskich (m.in. Dell, Federal Express i CBS), które odniosły sukces w działalności internetowej. Co najcenniejsze, pokazali jak w praktyce spożytkować doświadczenia rynkowych potentatów. Informacja, wygoda, indywidualizacja - to tylko niektóre ze słów-kluczy omawianych w tej książce. Powinien przeczytać ją każdy, kto interesuje się e-biznesem.


EURO 2000

gatunek: futbolówka
Kolejna gra piłkarska sprawdzonej firmy. Grasz o mistrzostwo Europy, wybierając do walki drużynę spośród 16 finalistów Euro 2000. Doskonała grafika
SUKCES&lt;/&gt;<br><br>Książka, której patronuje Arthur Andersen (dobra rekomendacja) ma podtytuł "Jak z powodzeniem wykorzystać w biznesie możliwości Internetu". I tytułowa obietnica zostaje rzeczywiście spełniona. Autorzy trafnie wypunktowali główne elementy strategii znanych firm amerykańskich (m.in. Dell, Federal Express i CBS), które odniosły sukces w działalności internetowej. Co najcenniejsze, pokazali jak w praktyce spożytkować doświadczenia rynkowych potentatów. Informacja, wygoda, indywidualizacja - to tylko niektóre ze słów-kluczy omawianych w tej książce. Powinien przeczytać ją każdy, kto interesuje się e-biznesem.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br>&lt;tit&gt;EURO 2000&lt;/&gt;<br><br>gatunek: futbolówka<br>Kolejna gra piłkarska sprawdzonej firmy. Grasz o mistrzostwo Europy, wybierając do walki drużynę spośród 16 finalistów Euro 2000. Doskonała grafika
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego