Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
pozycję regulacji fotela.
Ponieważ w takim ustawieniu fotel jest wysunięty z prowadnic, do podparcia jego tylnej części wykorzystałem śruby mocujące pasy bezpieczeństwa, którymi przykręciłem przedłużenie prowadnicy fotela w postaci grubego drutu o średnicy 5 mm. Takie podparcie fotela okazało się bardzo skuteczne i po ,długim okresie użytkowania nie wykazało żadnych wad. Rozwiązanie to pozwala naturalnie na ustawianie fotela kierowcy również w sześciu fabrycznych pozycjach regulacyjnych.
Zalety tego rozwiązania? Bardzo(powtarzam: bardzo) wygodna pozycja kierowcy z prawie całkowicie wyprostowanymi rękami i nogami w kolanach. Szczególnie istotna jest możliwość wyprostowania rąk, bowiem przy najgwałtowniejszym nawet ruchu nie uderza się lewą ręką w bok
pozycję regulacji fotela.<br> Ponieważ w takim ustawieniu fotel jest wysunięty z prowadnic, do podparcia jego tylnej części wykorzystałem śruby mocujące pasy bezpieczeństwa, którymi przykręciłem przedłużenie prowadnicy fotela w postaci grubego drutu o średnicy 5 mm. Takie podparcie fotela okazało się bardzo skuteczne i po ,długim okresie użytkowania nie wykazało żadnych wad. Rozwiązanie to pozwala naturalnie na ustawianie fotela kierowcy również w sześciu fabrycznych pozycjach regulacyjnych.<br> Zalety tego rozwiązania? Bardzo(powtarzam: bardzo) wygodna pozycja kierowcy z prawie całkowicie wyprostowanymi rękami i nogami w kolanach. Szczególnie istotna jest możliwość wyprostowania rąk, bowiem przy najgwałtowniejszym nawet ruchu nie uderza się lewą ręką w bok
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego