Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Pięciostopniowa skrzynia biegów jest znana z Tico. Zawieszenie jest bardzo miękkie i w testowanym przez nas egzemplarzu hałasowało podczas jazdy po, o nierównościach. Umożliwia jednak szybką zmianę pasa ruchu, chociaż nagły manewr wywołuje spory przechył i podwyższone tempo pracy serca kierowcy. Z przodu zastosowano kolumny MacPhersona i stabilizator, z tyłu wahacze połączone belką skrętną, współpracujące z drążkiem Panharda. Matiza można nabyć w czterech wersjach. Friend i Life mają atrakcyjną cenę, natomiast ktoś poszukujący minimum komfortu powinien raczej bliżej przyjrzeć się wersjom Joy i Top. Obie mają wspomaganie układu kierowniczego, a ostatnią, poza dwoma poduszkami powietrznymi, wyposażono także w ABS



HONDA F6C
Pięciostopniowa skrzynia biegów jest znana z Tico. Zawieszenie jest bardzo miękkie i w testowanym przez nas egzemplarzu hałasowało podczas jazdy po, o nierównościach. Umożliwia jednak szybką zmianę pasa ruchu, chociaż nagły manewr wywołuje spory przechył i podwyższone tempo pracy serca kierowcy. Z przodu zastosowano kolumny MacPhersona i stabilizator, z tyłu wahacze połączone belką skrętną, współpracujące z drążkiem Panharda. Matiza można nabyć w czterech wersjach. Friend i Life mają atrakcyjną cenę, natomiast ktoś poszukujący minimum komfortu powinien raczej bliżej przyjrzeć się wersjom Joy i Top. Obie mają wspomaganie układu kierowniczego, a ostatnią, poza dwoma poduszkami powietrznymi, wyposażono także w ABS &lt;gap&gt;<br><br><br><br>&lt;tit&gt;HONDA F6C
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego