Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
punkty na stopach bezpośrednio poniżej osi przegubu, krawędź wywrotu na bok dla zablokowanych lub niewahliwych mostów jest linią prostą łączącą środki powierzchni styku ogumienia, a w przypadku ogumienia bliźniaczego punkty środkowe między oponami bliźniaczymi (rys. 8.5) po tej samej stronie maszyny na powierzchni odniesienia podłoża GRP. Dla koparek z wahliwym mostem, krawędzią wywrotu jest linia prosta poprowadzona przez środek przegubu mostu i inny sztywny punkt podparcia, znajdujący się na płaszczyźnie odniesienia podłoża GRP.
Tak zdefiniowane krawędzie wywrotu są uwzględniane przy ustalaniu udźwigu koparki według reguł podanych w normie PN-ISO 10567 : 1996.
8.2.2.Stateczność koparki w fazie transportu
punkty na stopach bezpośrednio poniżej osi przegubu, krawędź wywrotu na bok dla zablokowanych lub niewahliwych mostów jest linią prostą łączącą środki powierzchni styku ogumienia, a w przypadku ogumienia bliźniaczego punkty środkowe między oponami bliźniaczymi (rys. 8.5) po tej samej stronie maszyny na powierzchni odniesienia podłoża GRP. Dla koparek z wahliwym mostem, krawędzią wywrotu jest linia prosta poprowadzona przez środek przegubu mostu i inny sztywny punkt podparcia, znajdujący się na płaszczyźnie odniesienia podłoża GRP.<br>Tak zdefiniowane krawędzie wywrotu są uwzględniane przy ustalaniu udźwigu koparki według reguł podanych w normie PN-ISO 10567 : 1996.<br>8.2.2.Stateczność koparki w fazie transportu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego