Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
32 zawory, bezstopniowa regulacja faz otwarcia zaworów VANOS. Każdy z ośmiu cylindrów jest oddzielnie zaopatrywany w mieszankę i ma pojedyncze klapy przepustnicy. Całość połączono z elektronicznie sterowanym (jak w samochodach Formuły 1) pedałem gazu.

Specjalnie do "M5" opracowano nową elektronikę. System MS S 52 czuwa nad sprawną pracą silnika, katalizatorów, wałków rozrządu i obiegu oleju. Kontroluje również i w razie potrzeby reguluje układ wspomagania i pracę pedału gazu. Po włączeniu funkcji "sport" centralny komputer zajmuje pozycję bojową. Aż trudno uwierzyć, że po uruchomieniu tego programu "M5" zaczyna jeździć jeszcze bardziej agresywnie. Klapy przepustnicy otwierają się szybciej, a układ wspomagania pracuje precyzyjniej
32 zawory, bezstopniowa regulacja faz otwarcia zaworów VANOS. Każdy z ośmiu cylindrów jest oddzielnie zaopatrywany w mieszankę i ma pojedyncze klapy przepustnicy. Całość połączono z elektronicznie sterowanym (jak w samochodach Formuły 1) pedałem gazu.<br><br>Specjalnie do "M5" opracowano nową elektronikę. System MS S 52 czuwa nad sprawną pracą silnika, katalizatorów, wałków rozrządu i obiegu oleju. Kontroluje również i w razie potrzeby reguluje układ wspomagania i pracę pedału gazu. Po włączeniu funkcji "sport" centralny komputer zajmuje pozycję bojową. Aż trudno uwierzyć, że po uruchomieniu tego programu "M5" zaczyna jeździć jeszcze bardziej agresywnie. Klapy przepustnicy otwierają się szybciej, a układ wspomagania pracuje precyzyjniej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego