Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dostawców, kwalifikacjach pracowników, doświadczeniach dotychczas działających filii europejskich.
Dokładniej o metodach analizy pozycji rynkowej przedsiębiorstw i możliwych sytuacjach, w jakich mogą się one znaleźć na rynku Unii Europejskiej, jest mowa w dalszej części pracy.

2.4.2. Wprowadzenie jednolitej waluty europejskiej - euro

Realizacja zasad Europejskiej Unii Monetarnej i wprowadzenie wspólnej waluty - euro - jest kolejnym krokiem ku pełnej integracji gospodarczej krajów Unii Europejskiej. Od wielu lat są prowadzone na ten temat liczne dyskusje, ponieważ jest to kwestia niezwykle kontrowersyjna.
Zresztą nie wszystkie kraje UE zamierzają przyłączyć się do EMU. W początkowym okresie w jej skład wejdzie 11 krajów - bez Grecji, która nie
dostawców, kwalifikacjach pracowników, doświadczeniach dotychczas działających filii europejskich.<br>Dokładniej o metodach analizy pozycji rynkowej przedsiębiorstw i możliwych sytuacjach, w jakich mogą się one znaleźć na rynku Unii Europejskiej, jest mowa w dalszej części pracy.<br><br>&lt;tit&gt;2.4.2. Wprowadzenie jednolitej waluty europejskiej - euro&lt;/&gt;<br><br>Realizacja zasad Europejskiej Unii Monetarnej i wprowadzenie wspólnej waluty - euro - jest kolejnym krokiem ku pełnej integracji gospodarczej krajów Unii Europejskiej. Od wielu lat są prowadzone na ten temat liczne dyskusje, ponieważ jest to kwestia niezwykle kontrowersyjna.<br>Zresztą nie wszystkie kraje UE zamierzają przyłączyć się do EMU. W początkowym okresie w jej skład wejdzie 11 krajów - bez Grecji, która nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego