Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
konkurencyjnej firm i przeanalizować, czy nie wpłynie to na zmianę udziałów w rynku. W związku z przybliżaniem się "godziny zero" w poszczególnych krajach prowadzi się badania dotyczące stosunku przedsiębiorców do tych nowych uwarunkowań, ich przewidywań odnośnie do wpływu na działalność firm i stopnia przygotowania przedsiębiorstw do działania w warunkach jednolitej waluty Unii Europejskiej. Pierwszy efekt wprowadzenia euro to zwiększenie przejrzystości rynku, gdyż stanie się możliwa porównywalność cen na całym rynku 15 UE. Spowoduje to zapewne nasilenie się konkurencji i presję na ceny. Reakcją na to będzie dokonanie restrukturyzacji firm i dalsze poszukiwanie możliwości obniżki kosztów. Taka sytuacja będzie zagrożeniem zwłaszcza dla
konkurencyjnej firm i przeanalizować, czy nie wpłynie to na zmianę udziałów w rynku. W związku z przybliżaniem się "godziny zero" w poszczególnych krajach prowadzi się badania dotyczące stosunku przedsiębiorców do tych nowych uwarunkowań, ich przewidywań odnośnie do wpływu na działalność firm i stopnia przygotowania przedsiębiorstw do działania w warunkach jednolitej waluty Unii Europejskiej. Pierwszy efekt wprowadzenia euro to zwiększenie przejrzystości rynku, gdyż stanie się możliwa porównywalność cen na całym rynku 15 UE. Spowoduje to zapewne nasilenie się konkurencji i presję na ceny. Reakcją na to będzie dokonanie restrukturyzacji firm i dalsze poszukiwanie możliwości obniżki kosztów. Taka sytuacja będzie zagrożeniem zwłaszcza dla
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego