Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na szybko, średnio i wolno rozwijające się. Z analizy wynika, że Niemcy, podobnie jak USA i Japonia, specjalizują się w branżach o najszybszym tempie wzrostu (dobra przemysłowe), natomiast Hiszpania, Portugalia i Grecja - bardziej koncentrują się na sektorach o średnim lub wolnym tempie wzrostu.
Skoro mowa o specjalizacji różnych krajów UE, warto zwrócić uwagę na strukturę pochodzenia największych przedsiębiorstw tego regionu i branże ich działalności.
Warto zwrócić uwagę na duży udział firm brytyjskich wśród przedsiębiorstw Unii o najwyższym zysku. W czołowej grupie 25 najbardziej zyskownych firm jest aż 9 z Wielkiej Brytanii (łącznie z brytyjsko-holenderskimi koncernami Royal Dutch Shell i Unilever
na szybko, średnio i wolno rozwijające się. Z analizy wynika, że Niemcy, podobnie jak USA i Japonia, specjalizują się w branżach o najszybszym tempie wzrostu (dobra przemysłowe), natomiast Hiszpania, Portugalia i Grecja - bardziej koncentrują się na sektorach o średnim lub wolnym tempie wzrostu.<br>Skoro mowa o specjalizacji różnych krajów UE, warto zwrócić uwagę na strukturę pochodzenia największych przedsiębiorstw tego regionu i branże ich działalności.<br>Warto zwrócić uwagę na duży udział firm brytyjskich wśród przedsiębiorstw Unii o najwyższym zysku. W czołowej grupie 25 najbardziej zyskownych firm jest aż 9 z Wielkiej Brytanii (łącznie z brytyjsko-holenderskimi koncernami Royal Dutch Shell i Unilever
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego