Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikacji wiążącej efektywność procesu reklamy z dostosowaniem formy i treści przekazów do hierarchii potrzeb i wartości reprezentatywnej dla danej grupy odbiorców.
Prezentowane w publikacjach ekonomicznych modele komunikacji rynkowej nie uwzględniają jednak wpływu na proces reklamy czynników związanych z ograniczeniami w odbiorze informacji wynikających z dyspozycji odbiorcy lub wpływu sytuacji odbioru wiadomości. W sposób niepełny traktowane są także dwa istotne problemy: kulturowo ukształtowany sceptycyzm do reklamy, jako źródła informacji oraz zmienność przebiegu odbioru i interpretacji wiadomości na skutek kolejnych ekspozycji komunikatu.
W realnej sytuacji percepcja reklamy w swych początkowych, a więc decydujących etapach, przebiega w bardziej złożony sposób. Przyczyna leży zarówno w
komunikacji wiążącej efektywność procesu reklamy z dostosowaniem formy i treści przekazów do hierarchii potrzeb i wartości reprezentatywnej dla danej grupy odbiorców. <br>Prezentowane w publikacjach ekonomicznych modele komunikacji rynkowej nie uwzględniają jednak wpływu na proces reklamy czynników związanych z ograniczeniami w odbiorze informacji wynikających z dyspozycji odbiorcy lub wpływu sytuacji odbioru wiadomości. W sposób niepełny traktowane są także dwa istotne problemy: kulturowo ukształtowany sceptycyzm do reklamy, jako źródła informacji oraz zmienność przebiegu odbioru i interpretacji wiadomości na skutek kolejnych ekspozycji komunikatu. <br>W realnej sytuacji percepcja reklamy w swych początkowych, a więc decydujących etapach, przebiega w bardziej złożony sposób. Przyczyna leży zarówno w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego