Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odbiorcę przyspiesza użycie symbolicznych treści kodowanych wizualnie o silnym ładunku emocjonalnym. Ułatwia to aktywizację emocjonalnych struktur poznawczych w umyśle odbiorcy, zwiększa koncentrację uwagi i prowadzi do pogłębienia procesu przetwarzania informacji.
Konsekwencją stopnia zaangażowania oraz tendencji do automatycznego lub kontrolowanego przetwarzania przekazu reklamowego jest przebieg procesu zapamiętywania, którego przedmiotem jest treść wiadomości reklamowej. Proces ten może przebiegać na poziomie kontrolowanym lub automatycznym. Efektywność zapamiętywania na poziomie automatycznym jest funkcją częstości jego emisji, organizacji informacji na poziomie cech fizycznoprzestrzennych oraz reakcji na te elementy komunikatu, które mają znaczenie emocjonalne. Efektywność ta wiąże się przede wszystkim z wpływem na decyzje konsumenckie dzięki zwiększeniu rozpoznawalności
odbiorcę przyspiesza użycie symbolicznych treści kodowanych wizualnie o silnym ładunku emocjonalnym. Ułatwia to aktywizację emocjonalnych struktur poznawczych w umyśle odbiorcy, zwiększa koncentrację uwagi i prowadzi do pogłębienia procesu przetwarzania informacji. <br>Konsekwencją stopnia zaangażowania oraz tendencji do automatycznego lub kontrolowanego przetwarzania przekazu reklamowego jest przebieg procesu zapamiętywania, którego przedmiotem jest treść wiadomości reklamowej. Proces ten może przebiegać na poziomie kontrolowanym lub automatycznym. Efektywność zapamiętywania na poziomie automatycznym jest funkcją częstości jego emisji, organizacji informacji na poziomie cech fizycznoprzestrzennych oraz reakcji na te elementy komunikatu, które mają znaczenie emocjonalne. Efektywność ta wiąże się przede wszystkim z wpływem na decyzje konsumenckie dzięki zwiększeniu rozpoznawalności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego