Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
sytuacji, w jakiej znajduje się odbiorca. Jego uwaga mogąca skupić się na przekazie reklamowym rozpraszana jest przez jego własną aktywność, inne ważniejsze informacje, ograniczony czas dostępu do przekazu lub inne zdarzenia. W efekcie sytuacja, w której odbiorca komunikatu jest nim zainteresowany w stopniu satysfakcjonującym nadawcę, w trakcie pierwszych kontaktów z wiadomością jest niezwykle rzadka. Kiedy wreszcie następuje - najtrudniejsza część kampanii reklamowej - a więc skuteczne dotarcie z informacją oraz wytworzenie zainteresowania kolejnymi przekazami, uwaga odbiorcy jest w zasadzie osiągnięta. Po niej reklama nabiera charakteru informacyjnego, a odbiorca jest już osobą oczekującą kolejnych wiadomości, co do których ma już pewien ogólnie pozytywny stosunek
sytuacji, w jakiej znajduje się odbiorca. Jego uwaga mogąca skupić się na przekazie reklamowym rozpraszana jest przez jego własną aktywność, inne ważniejsze informacje, ograniczony czas dostępu do przekazu lub inne zdarzenia. W efekcie sytuacja, w której odbiorca komunikatu jest nim zainteresowany w stopniu satysfakcjonującym nadawcę, w trakcie pierwszych kontaktów z wiadomością jest niezwykle rzadka. Kiedy wreszcie następuje - najtrudniejsza część kampanii reklamowej - a więc skuteczne dotarcie z informacją oraz wytworzenie zainteresowania kolejnymi przekazami, uwaga odbiorcy jest w zasadzie osiągnięta. Po niej reklama nabiera charakteru informacyjnego, a odbiorca jest już osobą oczekującą kolejnych wiadomości, co do których ma już pewien ogólnie pozytywny stosunek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego