Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
bankowe doszedł do wniosku, że atrakcyjną luką rynkową jest popyt na kredyty dla osób starszych; ten segment rynkowy został w dużym stopniu zignorowany przez inne banki. Początkowo bank skoncentrował się na tym segmencie w Niemczech, a po pewnym czasie rozwinął te usługi w innych krajach europejskich, w których wymieniona grupa wiekowa ma duży udział w strukturze ludności. Efekty takiej strategii okazały się również dobre. Źródło: T. Dalgic, M. Leeuw: Niche Marketing Revisited: Concept, Applications and Some European Cases. "European Journal of Marketing" 1994, No 4, s. 51.

Przedstawione przykłady wskazują na możliwość powodzenia strategii luk rynkowych na rynku europejskim. Jak widać
bankowe doszedł do wniosku, że atrakcyjną luką rynkową jest popyt na kredyty dla osób starszych; ten segment rynkowy został w dużym stopniu zignorowany przez inne banki. Początkowo bank skoncentrował się na tym segmencie w Niemczech, a po pewnym czasie rozwinął te usługi w innych krajach europejskich, w których wymieniona grupa wiekowa ma duży udział w strukturze ludności. Efekty takiej strategii okazały się również dobre. Źródło: T. Dalgic, M. Leeuw: Niche Marketing Revisited: Concept, Applications and Some European Cases. "European Journal of Marketing" 1994, No 4, s. 51.<br><br>Przedstawione przykłady wskazują na możliwość powodzenia strategii luk rynkowych na rynku europejskim. Jak widać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego