Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
zapasów zalegających magazyn (co zresztą często jest prawdą).

- Im mniej promocji, tym zdrowszy rynek - twierdzi Dario Fabbro, dyrektor handlowy Fiat Auto Poland. - Dlatego stosujemy zasadę, że nowo wprowadzany model nie wymaga tego typu marketingowego podparcia. W przypadku modeli znajdujących się dłużej na rynku musimy dbać, aby nasza oferta była atrakcyjna wobec tego, co proponuje konkurencja. Polscy klienci potrafią biegle porównywać wartość samochodów z ich cenami.

Kochane prezenty

Dziś najpopularniejszą formą promocji w branży samochodowej są gratisy, czyli rozmaite rzeczy dodawane do samochodu bezpłatnie. Może to być dodatkowy komplet opon, radio, ABS, klimatyzacja. Przez pewien czas bardzo modne było dodawanie wyposażenia służącego bezpieczeństwu
zapasów zalegających magazyn (co zresztą często jest prawdą).<br><br>- Im mniej promocji, tym zdrowszy rynek - twierdzi Dario Fabbro, dyrektor handlowy Fiat Auto Poland. - Dlatego stosujemy zasadę, że nowo wprowadzany model nie wymaga tego typu marketingowego podparcia. W przypadku modeli znajdujących się dłużej na rynku musimy dbać, aby nasza oferta była atrakcyjna wobec tego, co proponuje konkurencja. Polscy klienci potrafią biegle porównywać wartość samochodów z ich cenami.<br><br>&lt;tit&gt;Kochane prezenty&lt;/&gt;<br><br>Dziś najpopularniejszą formą promocji w branży samochodowej są &lt;orig&gt;gratisy&lt;/&gt;, czyli rozmaite rzeczy dodawane do samochodu bezpłatnie. Może to być dodatkowy komplet opon, radio, ABS, klimatyzacja. Przez pewien czas bardzo modne było dodawanie wyposażenia służącego bezpieczeństwu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego