Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
z deflektorem. Napęd przenoszony był na tylne koło poprzez dwustopniową skrzynię biegów, sterowaną dźwignią ręczną zamontowaną na kierownicy, i klasyczny rowerowy łańcuch. Rozruch silnika odbywał się "na biegu" za pomocą pedałów. W kole zamachowym zamontowano prądnicę - iskrownik Boscha. W czasie krótkich postojów nie trzeba było wyłączać świateł; źródłem prądu był wtedy mały akumulator. Zawieszenie przedniego koła na tłoczonym widelcu trapezowym ze sprężyną śrubową, miękkie, dobrze resorowane siodło i hamulce szczękowe zapewniały wygodną i bezpieczną jazdę nawet na długich dystansach.
Najtańszy NSU Quick zużywał niewiele paliwa: przy prędkości maksymalnej 55 km/h zawartość siedmiolitrowego zbiornika wystarczała na 400 km! Do każdego motocykla
z deflektorem. Napęd przenoszony był na tylne koło poprzez dwustopniową skrzynię biegów, sterowaną dźwignią ręczną zamontowaną na kierownicy, i klasyczny rowerowy łańcuch. Rozruch silnika odbywał się "na biegu" za pomocą pedałów. W kole zamachowym zamontowano prądnicę - iskrownik Boscha. W czasie krótkich postojów nie trzeba było wyłączać świateł; źródłem prądu był wtedy mały akumulator. Zawieszenie przedniego koła na tłoczonym widelcu trapezowym ze sprężyną śrubową, miękkie, dobrze resorowane siodło i hamulce szczękowe zapewniały wygodną i bezpieczną jazdę nawet na długich dystansach.<br>Najtańszy NSU Quick zużywał niewiele paliwa: przy prędkości maksymalnej 55 km/h zawartość siedmiolitrowego zbiornika wystarczała na 400 km! Do każdego motocykla
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego