Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
W komunikatach wykorzystujących oprócz kodu werbalnego także wizualny oraz epizodyczny zapis informacji łatwiejsze jest określanie przez odbiorcę związków między pojęciami związanymi z produktem istniejącymi już w jego pamięci, dzięki automatycznej dostępności cech określających te pojęcia. Zapisane są one w kodach o łatwej dostępności. Przy percepcji informacji kodowanych werbalnie, proces ten wymaga aktywnej reinterpretacji tekstu, co jest bardziej angażujące, a przy tym pochłania więcej czasu.
Dla określenia potencjalnych wymiarów obrazu produktu zbiór możliwych zdarzeń związanych z jego użytkowaniem powinien być określany z perspektywy osoby należącej do grupy docelowej realizowanej kampanii, a następnie dostosowany do przyjętych założeń strategicznych. Załóżmy, że głównym desygnatem realizowanej
W komunikatach wykorzystujących oprócz kodu werbalnego także wizualny oraz epizodyczny zapis informacji łatwiejsze jest określanie przez odbiorcę związków między pojęciami związanymi z produktem istniejącymi już w jego pamięci, dzięki automatycznej dostępności cech określających te pojęcia. Zapisane są one w kodach o łatwej dostępności. Przy percepcji informacji kodowanych werbalnie, proces ten wymaga aktywnej reinterpretacji tekstu, co jest bardziej angażujące, a przy tym pochłania więcej czasu. <br>Dla określenia potencjalnych wymiarów obrazu produktu zbiór możliwych zdarzeń związanych z jego użytkowaniem powinien być określany z perspektywy osoby należącej do grupy docelowej realizowanej kampanii, a następnie dostosowany do przyjętych założeń strategicznych. Załóżmy, że głównym desygnatem realizowanej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego