Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
przekonania, dlatego bardziej adekwatny jest termin "poziom prawdopodobieństwa" lub "poziom ryzyka". Ponadto bardziej precyzyjne jest wyrażenie "postulowany (optymalny) poziom prawdopodobieństwa, że obiekt spełni wymagania jakościowe", aniżeli - należyte zaufanie.
2) Zapewnienie jakości obejmuje fazę przygotowawczą całości działań, w której zmierza się do osiągnięcia i ocenia zdolność dostawcy (ogólnie - organizacji) do spełnienia wymagań jakościowych w przyszłości - w fazie realizacyjnej. Zatem, samo zapewnianie jakości nie obejmuje całości działań zarządczych i wykonawczych, lecz tylko te, które prowadzą do uzyskania stanu gotowości dostawcy do spełnienia wymagań jakościowych, które nastąpi w fazie "materializacji" danego obiektu. Uwzględniając powyższe uwagi proponuje się następujące określenie zapewnienia jakości:
Określenie 3.6
przekonania, dlatego bardziej adekwatny jest termin "poziom prawdopodobieństwa" lub "poziom ryzyka". Ponadto bardziej precyzyjne jest wyrażenie "postulowany (optymalny) poziom prawdopodobieństwa, że obiekt spełni wymagania jakościowe", aniżeli - należyte zaufanie.<br>2) Zapewnienie jakości obejmuje fazę przygotowawczą całości działań, w której zmierza się do osiągnięcia i ocenia zdolność dostawcy (ogólnie - organizacji) do spełnienia wymagań jakościowych w przyszłości - w fazie realizacyjnej. Zatem, samo zapewnianie jakości nie obejmuje całości działań zarządczych i wykonawczych, lecz tylko te, które prowadzą do uzyskania stanu gotowości dostawcy do spełnienia wymagań jakościowych, które nastąpi w fazie "materializacji" danego obiektu. Uwzględniając powyższe uwagi proponuje się następujące określenie zapewnienia jakości:<br>Określenie 3.6
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego