Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przykładem. We Francji 12% obrotów w sektorze hurtu wiąże się z działalnością eksportową. W tego typu działalności uczestniczy 32% firm hurtowych.
Ogólnie biorąc, znaczenie firm hurtowych w różnych krajach UE jest niejednakowe. Udział firm hurtowych czterech krajów: Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoch w całości obrotów hurtu krajów Unii Europejskiej wynosi 80%. Dokładniej pokazuje to tabl.53.
Dane tabl. 53 potwierdzają wcześniej przedstawioną tezę o dominacji firm hurtowych z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Największe firmy handlu hurtowego w poszczególnych krajach Unii Europejskiej przedstawia kolejna tablica. Podstawowe czynniki wpływające na rozwój firm handlu hurtowego w krajach Unii Europejskiej to: rozwój
przykładem. We Francji 12% obrotów w sektorze hurtu wiąże się z działalnością eksportową. W tego typu działalności uczestniczy 32% firm hurtowych.<br>Ogólnie biorąc, znaczenie firm hurtowych w różnych krajach UE jest niejednakowe. Udział firm hurtowych czterech krajów: Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoch w całości obrotów hurtu krajów Unii Europejskiej wynosi 80%. Dokładniej pokazuje to tabl.53.<br>Dane tabl. 53 potwierdzają wcześniej przedstawioną tezę o dominacji firm hurtowych z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Największe firmy handlu hurtowego w poszczególnych krajach Unii Europejskiej przedstawia kolejna tablica. Podstawowe czynniki wpływające na rozwój firm handlu hurtowego w krajach Unii Europejskiej to: rozwój
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego