Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
ciśnienia w obwodzie roboczym silnika jest wówczas ograniczona i co najwyżej równa nastawie zaworu bezpieczeństwa lub nastawie zaworu krzyżowego.
Mechanizm ten charakteryzuje się tym, że w trakcie rozruchu oraz w trakcie hamowania ruchu obrotowego nadwozia rozwija stały moment obrotowy. Wartość tego momentu, odniesiona do osi obrotu nadwozia (rys. 11.1), wyraża się wzorem

gdzie p ciśnienie panujące w gałęzi roboczej silnika mechanizmu obrotu, qS chłonność jednostkowa silnika, M sprawność mechanizmu obrotu, H całkowita sprawność hydrauliczna, iM przełożenie mechanizmu obrotu. Mechanizm z pompą o zmiennej wydajności, regulowaną za pomocą automatu stałej mocy i z silnikiem hydraulicznym stałej chłonności (rys. 11.3), jest zwykle
ciśnienia w obwodzie roboczym silnika jest wówczas ograniczona i co najwyżej równa nastawie zaworu bezpieczeństwa lub nastawie zaworu krzyżowego.<br>Mechanizm ten charakteryzuje się tym, że w trakcie rozruchu oraz w trakcie hamowania ruchu obrotowego nadwozia rozwija stały moment obrotowy. Wartość tego momentu, odniesiona do osi obrotu nadwozia (rys. 11.1), wyraża się wzorem<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie p ciśnienie panujące w gałęzi roboczej silnika mechanizmu obrotu, qS chłonność jednostkowa silnika, M sprawność mechanizmu obrotu, H całkowita sprawność hydrauliczna, iM przełożenie mechanizmu obrotu. Mechanizm z pompą o zmiennej wydajności, regulowaną za pomocą automatu stałej mocy i z silnikiem hydraulicznym stałej chłonności (rys. 11.3), jest zwykle
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego