Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Statystyczny
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1967
przepływu klientów w poszczególnych godzinach szczytu w systemie funkcjonującym. Zastosowano metodę wskaźników łańcuchowych. Wskaźniki struktury dla pięciu godzin szczytu prezentuje tabela 5.
Oszacowana wielkość średniego przepływu klientów pozwoli już w sposób bardzo prosty wyliczyć wielkość stopy przybyć. Jak łatwo zauważyć, wielkość średniego przepływu klientów przez system w ciągu godziny szczytu wyraża się wzorem
Rozwiązanie modelu przedstawionego na stronie 82 na podstawie wyżej przedstawionych informacji nie przedstawia żadnych trudności. Poniżej podaje się sposób rozwiązania przykładu praktycznego.
Przykład. Należy podać projektantowi liczbę kanałów obsługi, które powinny być zainstalowane w Super-Samie "Ściana Wschodnia". Zakłada się, że średnio klient nie może oczekiwać na obsługę dłużej
przepływu klientów w poszczególnych godzinach szczytu w systemie funkcjonującym. Zastosowano metodę wskaźników łańcuchowych. Wskaźniki struktury dla pięciu godzin szczytu prezentuje tabela 5.<br>Oszacowana wielkość średniego przepływu klientów pozwoli już w sposób bardzo prosty wyliczyć wielkość stopy przybyć. Jak łatwo zauważyć, wielkość średniego przepływu klientów przez system w ciągu godziny szczytu wyraża się wzorem &lt;gap&gt; <br>&lt;page nr=88&gt; Rozwiązanie modelu przedstawionego na stronie 82 na podstawie wyżej przedstawionych informacji nie przedstawia żadnych trudności. Poniżej podaje się sposób rozwiązania przykładu praktycznego.<br>Przykład. Należy podać projektantowi liczbę kanałów obsługi, które powinny być zainstalowane w Super-Samie "Ściana Wschodnia". Zakłada się, że średnio klient nie może oczekiwać na obsługę dłużej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego