Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
już skończyć?

T. Co czujesz?

U. Niecierpliwość, a jednocześnie zadowolenie, że nieźle zniosłem tę długą opowieść.

b) Po dłuższej ciszy jedna z uczestniczek zwraca się do trenera:

U. Siedzisz inaczej...

T. Jakie uczucia to w tobie budzi?

U. Nadzieję...

T. A wobec mnie?

U. Zaufanie, spokój.

Trener zachęca także do wyrażania uczuć negatywnych, szczególnie skierowanych do trenerów.

Przykłady:

a) Po dłuższej sekwencji wyrażania oczekiwań i uczuć do trenera komentuje on sytuację:

T. Twierdzę, że to ważny punkt w rozwoju grupy, gdy wyrażane są uczucia wobec trenera, zwłaszcza negatywne.

b) Kilka osób komentuje fakt, że kotrenerzy notują przebieg spotkania. Trener zachęca inne
już skończyć?<br><br>T. Co czujesz?<br><br>U. Niecierpliwość, a jednocześnie zadowolenie, że nieźle zniosłem tę długą opowieść.<br><br>b) Po dłuższej ciszy jedna z uczestniczek zwraca się do trenera:<br><br>U. Siedzisz inaczej...<br><br>T. Jakie uczucia to w tobie budzi?<br><br>U. Nadzieję...<br><br>T. A wobec mnie?<br><br>U. Zaufanie, spokój.<br><br>Trener zachęca także do wyrażania uczuć negatywnych, szczególnie skierowanych do trenerów.<br><br>Przykłady:<br><br>a) Po dłuższej sekwencji wyrażania oczekiwań i uczuć do trenera komentuje on sytuację:<br><br>T. Twierdzę, że to ważny punkt w rozwoju grupy, gdy wyrażane są uczucia wobec trenera, zwłaszcza negatywne.<br><br>b) Kilka osób komentuje fakt, że kotrenerzy notują przebieg spotkania. Trener zachęca inne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego