Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
nie jako promocja alkoholu, lecz w postaci informacji o wzorcu opakowania tego luksusowego alkoholu, podobno masowo w Polsce podrabianego. Wódka "Jan III Sobieski" jest reklamowana poprzez propagowanie sprzedawanej w charakterystycznych butelkach wody mineralnej o tej samej nazwie. Drukowany małymi literami napis "Piwo bezalkoholowe" także pozwala na ominięcie zakazu reklamy napojów wyskokowych. Zaledwie co siódmy ankietowany uważa, że taka promocja zachęca do zakupu piwa bezalkoholowego (badania CBOS z 1997 r.). Żyjemy więc w świecie hipokryzji. Praktyka ta doprowadziła do tego, że w Sejmie zrodził się pomysł zakazania promocji piwa jako napoju. Do tego jednak nie doszło, podobnie jak do zliberalizowania przepisów i
nie jako promocja alkoholu, lecz w postaci informacji o wzorcu opakowania tego luksusowego alkoholu, podobno masowo w Polsce podrabianego. Wódka "Jan III Sobieski" jest reklamowana poprzez propagowanie sprzedawanej w charakterystycznych butelkach wody mineralnej o tej samej nazwie. Drukowany małymi literami napis "Piwo bezalkoholowe" także pozwala na ominięcie zakazu reklamy napojów wyskokowych. Zaledwie co siódmy ankietowany uważa, że taka promocja zachęca do zakupu piwa bezalkoholowego (badania CBOS z 1997 r.). Żyjemy więc w świecie hipokryzji. Praktyka ta doprowadziła do tego, że w Sejmie zrodził się pomysł zakazania promocji piwa jako napoju. Do tego jednak nie doszło, podobnie jak do zliberalizowania przepisów i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego