Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 11.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
o certyfikaty jakości, czy są przygotowane informatory dla klientów, czy pracownicy noszą identyfikatory.
Sprawdza się też czy są udogodnienia dla niepełnosprawnych i możliwości telefonicznego załatwiania spraw. Potem do każdej instytucji zgłasza się audytor, który weryfikuje te informacje. Ankiety wypełnia nie tylko szefostwo, ale i pracownicy.
To nie wszystko. Do urzędu wysyłany jest "tajemniczy klient". Młodzi ludzie dostają zadanie załatwienia jakiejś sprawy i oceniają, czy są sprawnie obsługiwani. - Zdarza się, że ich oceny są mniej entuzjastyczne niż audytorów - przyznaje Mellibruda.
W ubiegłych latach zdarzało się, że stojaki z ulotkami informacyjnymi były wystawiane do sal obsługi klienta tuż przed przybyciem audytorów. Potem były
o certyfikaty jakości, czy są przygotowane informatory dla klientów, czy pracownicy noszą identyfikatory.<br>Sprawdza się też czy są udogodnienia dla niepełnosprawnych i możliwości telefonicznego załatwiania spraw. Potem do każdej instytucji zgłasza się audytor, który weryfikuje te informacje. Ankiety wypełnia nie tylko szefostwo, ale i pracownicy.<br>To nie wszystko. Do urzędu wysyłany jest "tajemniczy klient". Młodzi ludzie dostają zadanie załatwienia jakiejś sprawy i oceniają, czy są sprawnie obsługiwani. - Zdarza się, że ich oceny są mniej entuzjastyczne niż audytorów - przyznaje &lt;name type="person"&gt;Mellibruda&lt;/&gt;.<br>W ubiegłych latach zdarzało się, że stojaki z ulotkami informacyjnymi były wystawiane do sal obsługi klienta tuż przed przybyciem audytorów. Potem były
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego