Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
funkcjonowanie drugich wymaga osoby mogącej nadać wartość określonemu obiektowi. W przypadku procesu komunikacji o cechach perswazyjnych wartość rozumiana jest w drugim znaczeniu, przy czym subiektywna perspektywa procesów wartościowania odbiorcy jest istotniejsza

od perspektywy nadawcy. Proces wartościowania wiąże się z tworzeniem ocen. Proces ten wymaga istnienia zewnętrznego punktu odniesienia o charakterze wzorca lub hierarchii.
Wartość pełni rolę organizującą proces opisywania rzeczywistości w kategoriach poznawczych. Reykowski przypisuje systemowi informacji opisującemu obiektywne relacje między przedmiotami, funkcje motywacji poznawczej, a systemowi reprezentującemu wartości przypisywane tym przedmiotom, praktyczny poziom motywacji. Określony obiekt może być przedmiotem przypisywanych mu wartości lub stanowić wartość samą w sobie. Sieć wartości
funkcjonowanie drugich wymaga osoby mogącej nadać wartość określonemu obiektowi. W przypadku procesu komunikacji o cechach perswazyjnych wartość rozumiana jest w drugim znaczeniu, przy czym subiektywna perspektywa procesów wartościowania odbiorcy jest istotniejsza<br>&lt;page nr=96&gt;<br>od perspektywy nadawcy. Proces wartościowania wiąże się z tworzeniem ocen. Proces ten wymaga istnienia zewnętrznego punktu odniesienia o charakterze wzorca lub hierarchii. <br>Wartość pełni rolę organizującą proces opisywania rzeczywistości w kategoriach poznawczych. Reykowski przypisuje systemowi informacji opisującemu obiektywne relacje między przedmiotami, funkcje motywacji poznawczej, a systemowi reprezentującemu wartości przypisywane tym przedmiotom, praktyczny poziom motywacji. Określony obiekt może być przedmiotem przypisywanych mu wartości lub stanowić wartość samą w sobie. Sieć wartości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego