Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.30 (5)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
płacowe zawodników, a stacje telewizyjne inwestowały ostrożnie. Kiedy dziesięć lat temu Jerry Jones zgodził się zapłacić za Dallas Cowboys 170 mln USD (gotówką przyniesioną w stalowych skrzynkach), specjaliści pukali się w głowę, zwracając uwagę, że na Kowbojach poprzedni właściciel tracił milion dolarów miesięcznie. Ale Jones miał plan, który stał się wzorem dla innych: najpierw zbudował luksusowe kabiny na trybunach, które sprzedał zamożnym kibicom po 200 tys. USD za sezon, podpisywał kontrakty sponsorskie z Nike, Pepsi i American Express. Pieniądze zaczęły wpływać do kasy szerokim strumieniem, zawodnicy mogli otrzymać roczne wypłaty sięgające kilkudziesięciu milionów dolarów i Cowboys znowu zaczęli wygrywać. W 1993
płacowe zawodników, a stacje telewizyjne inwestowały ostrożnie. Kiedy dziesięć lat temu Jerry Jones zgodził się zapłacić za Dallas Cowboys 170 mln USD (gotówką przyniesioną w stalowych skrzynkach), specjaliści pukali się w głowę, zwracając uwagę, że na Kowbojach poprzedni właściciel tracił milion dolarów miesięcznie. Ale Jones miał plan, który stał się wzorem dla innych: najpierw zbudował luksusowe kabiny na trybunach, które sprzedał zamożnym kibicom po 200 tys. USD za sezon, podpisywał kontrakty <orig>sponsorskie</> z Nike, Pepsi i American Express. Pieniądze zaczęły wpływać do kasy szerokim strumieniem, zawodnicy mogli otrzymać roczne wypłaty sięgające kilkudziesięciu milionów dolarów i Cowboys znowu zaczęli wygrywać. W 1993
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego