Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
wyobrażam sobie, że widzę siebie w seksualnej akcji na wielkim ekranie, kiedy właśnie wchodzę do kina. To dopiero dreszczyk, co?

Klaskanie
Nick wciska swego żywiciela w żywicielkę Ai. Kiedy stopy wyginają im się w łuki, jakby były pod prądem, zaczynają mruczeć jak fretki. Nick jest ruchliwym aktorem. Jego nieustający kontakt wzrokowy i pojękiwania sprawiają, że z łatwością można go sobie wyobrazić jako siedmiolatka, męczącego mamusię o ciastko tuż przed pójściem spać. Wystękuje linijki dialogu chwalące seksualne zalety Ai. Nie znając angielskiego, Ai odjękuje mu coś w swym języku ojczystym. Faktycznie ich jedyną formą porozumiewania się są właśnie te jęki, odbijające się
wyobrażam sobie, że widzę siebie w seksualnej akcji na wielkim ekranie, kiedy właśnie wchodzę do kina. To dopiero dreszczyk, co?<br><br>Klaskanie<br>Nick wciska swego żywiciela w żywicielkę Ai. Kiedy stopy wyginają im się w łuki, jakby były pod prądem, zaczynają mruczeć jak fretki. Nick jest ruchliwym aktorem. Jego nieustający kontakt wzrokowy i pojękiwania sprawiają, że z łatwością można go sobie wyobrazić jako siedmiolatka, męczącego mamusię o ciastko tuż przed pójściem spać. Wystękuje linijki dialogu chwalące seksualne zalety Ai. Nie znając angielskiego, Ai odjękuje mu coś w swym języku ojczystym. Faktycznie ich jedyną formą porozumiewania się są właśnie te jęki, odbijające się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego