Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
to już raczej dzieci niż młodzież.

O zabijaniu wiem z gier
Podobnie samotni są bohaterowie gier komputerowych, z którymi utożsamiają się gracze
Samotny na kosmicznym statku Obcych. Samotny w obcym mieście, opanowanym przez terrorystów. I podobnie jak Linda-Maurer umiejący zabijać ("Co ty, kurwa, wiesz o zabijaniu?". No wszystko, właśnie z gier).
Stopień utożsamiania się z grą jest jednak trochę za mały, aby mówić o bohaterze - wzorcu dla młodzieży. Zarazem gry na ogół uczą, że miasto-państwo, w którym żyjemy, to dżungla, której należy stawić czoło i chwytać się wszystkich sposobów, by przeżyć.
Nawet jeśli młodzi ludzie nie przyznają się, że Wołodyjowskiego
to już raczej dzieci niż młodzież.<br><br>&lt;tit1&gt;O zabijaniu wiem z gier&lt;/&gt;<br>Podobnie samotni są bohaterowie gier komputerowych, z którymi utożsamiają się gracze <br>Samotny na kosmicznym statku Obcych. Samotny w obcym mieście, opanowanym przez terrorystów. I podobnie jak Linda-Maurer umiejący zabijać (&lt;q&gt;"Co ty, kurwa, wiesz o zabijaniu?"&lt;/&gt;. No wszystko, właśnie z gier).<br>Stopień utożsamiania się z grą jest jednak trochę za mały, aby mówić o bohaterze - wzorcu dla młodzieży. Zarazem gry na ogół uczą, że miasto-państwo, w którym żyjemy, to dżungla, której należy stawić czoło i chwytać się wszystkich sposobów, by przeżyć.<br>Nawet jeśli młodzi ludzie nie przyznają się, że Wołodyjowskiego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego