Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
ceny. Na razie liczymy głównie na sprzedaż prostych, klasycznych modeli pret-a-porte i niewielu ubiorów z ekstrawaganckiej kolekcji couture - mówi Sławomir Pawluk z Givenchy.

Ten francuski dom mody zasilił nieliczne dotychczas grono salonów z szyldami największych dyktatorów mody, jak Versace, Ferre, Klein czy Boss.

- Przeszkodą w otwieraniu salonów firmowych z prawdziwego zdarzenia jest brak gigantycznych pieniędzy, które trzeba zainwestować w wystrój sklepu i towar. Ponieważ moda jest bardzo wymagającą branżą, mało kto gotowy jest przeznaczać na nią miliony i czekać na zyski przez kilka lat - ocenia Mazgaj. Aby otworzyć salon Kenzo w Warszawie, jedynie na wyposażenie wnętrza musiał wydać kilkaset tysięcy marek
ceny. Na razie liczymy głównie na sprzedaż prostych, klasycznych modeli &lt;foreign&gt;pret-a-porte&lt;/&gt; i niewielu ubiorów z ekstrawaganckiej kolekcji &lt;foreign&gt;couture&lt;/&gt; - mówi Sławomir Pawluk z Givenchy.<br><br>Ten francuski dom mody zasilił nieliczne dotychczas grono salonów z szyldami największych dyktatorów mody, jak Versace, Ferre, Klein czy Boss.<br><br>- Przeszkodą w otwieraniu salonów firmowych z prawdziwego zdarzenia jest brak gigantycznych pieniędzy, które trzeba zainwestować w wystrój sklepu i towar. Ponieważ moda jest bardzo wymagającą branżą, mało kto gotowy jest przeznaczać na nią miliony i czekać na zyski przez kilka lat - ocenia Mazgaj. Aby otworzyć salon Kenzo w Warszawie, jedynie na wyposażenie wnętrza musiał wydać kilkaset tysięcy marek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego