Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
do produkcji i działań marketingowych, zaś całą resztę przejmie Internet. Nietrudno sobie wyobrazić, że efektem będzie koniec fonografii, jaką znamy dotychczas.

Niszowy towar

Póki co odpowiedzią na kryzys branży są mniej lub bardziej nerwowe ruchy wielkich wytwórni. Właśnie dochodzi do fuzji BMG z Sony Music i zamiast Wielkiej Piątki już za chwilę będziemy mieli Wielką Czwórkę. Po zeszłorocznym zakupie przez Edgara Bronfmana wytwórni Warner Music, ten muzyczny koncern zamierza nastawić się na dystrybucję muzyki w Internecie.

Do przewidzenia jest jeszcze jeden pozytywny dla odbiorców efekt opisywanego stanu rzeczy. Otóż ekspansja Internetu wymusi na wytwórniach prowadzenie zupełnie innej niż dotychczasowa polityki repertuarowej. Skoro
do produkcji i działań marketingowych, zaś całą resztę przejmie Internet. Nietrudno sobie wyobrazić, że efektem będzie koniec fonografii, jaką znamy dotychczas.<br><br>&lt;tit&gt;Niszowy towar&lt;/&gt;<br><br>Póki co odpowiedzią na kryzys branży są mniej lub bardziej nerwowe ruchy wielkich wytwórni. Właśnie dochodzi do fuzji BMG z Sony Music i zamiast Wielkiej Piątki już za chwilę będziemy mieli Wielką Czwórkę. Po zeszłorocznym zakupie przez Edgara Bronfmana wytwórni Warner Music, ten muzyczny koncern zamierza nastawić się na dystrybucję muzyki w Internecie.<br><br>Do przewidzenia jest jeszcze jeden pozytywny dla odbiorców efekt opisywanego stanu rzeczy. Otóż ekspansja Internetu wymusi na wytwórniach prowadzenie zupełnie innej niż dotychczasowa polityki repertuarowej. Skoro
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego