Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
reklamowe przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej warto zwrócić uwagę nie tylko na to, jakie sumy są wydatkowane na ten cel, lecz także na metody, wykorzystywane przy ustalaniu takich budżetów reklamowych. Wyniki odpowiednich badań w wybranych krajach UE przedstawia tabl.65.
Z analizy tych danych nasuwa się interesująca obserwacja, że metodę zadaniową, czyli metodę uznawaną za najbardziej właściwą i logiczną, stosują najczęściej firmy brytyjskie i fińskie, natomiast najrzadziej przedsiębiorstwa niemieckie.

5.4.2. Europejskie agencje reklamowe

Przedsiębiorstwa z krajów UE i zagraniczni eksporterzy, a także duże korporacje transnarodowe często korzystają z usług działających w tym regionie agencji reklamowych. Największe z nich przedstawia
reklamowe przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej warto zwrócić uwagę nie tylko na to, jakie sumy są wydatkowane na ten cel, lecz także na metody, wykorzystywane przy ustalaniu takich budżetów reklamowych. Wyniki odpowiednich badań w wybranych krajach UE przedstawia tabl.65.<br>Z analizy tych danych nasuwa się interesująca obserwacja, że metodę zadaniową, czyli metodę uznawaną za najbardziej właściwą i logiczną, stosują najczęściej firmy brytyjskie i fińskie, natomiast najrzadziej przedsiębiorstwa niemieckie.<br><br>&lt;tit&gt;5.4.2. Europejskie agencje reklamowe&lt;/&gt;<br><br>Przedsiębiorstwa z krajów UE i zagraniczni eksporterzy, a także duże korporacje transnarodowe często korzystają z usług działających w tym regionie agencji reklamowych. Największe z nich przedstawia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego