Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Anna Rozalska
Tytuł: strona o sztuce i informatyce
Rok wydania: 2001
Rok powstania: 2004
mi się jednak wcale taka nowoczesna zamiana, bo nie gwarantuje ona w niczym postępu jakości nauczania. Wolałabym teraz zastanowić się, jak długo jeszcze muszą w szkole funkcjonować schematy podziału na klasyczne przedmioty nauczania i 45minutowe lekcje, a próby uelastycznienia przedmiotów i programów przyjmowane są z oporami przez środowisko nauczycielskie. Blokowe, zadaniowe i cykliczne konstruowanie procesu nauczania w szkołach steinerowskich mimo panującym w tych szkołach skompromitowanym dla chrześcijanina ideologiom teozoficznym wydają mi się realnie bardziej odpowiadające percepcji dziecka, niż lawirowanie między "trudnymi" i "łatwymi" przedmiotami poszatkowanymi na 45-minutowe kawałeczki w chaosie następujących po sobie lekcji i wędrówkach ludu z sali do
mi się jednak wcale taka nowoczesna zamiana, bo nie gwarantuje ona w niczym postępu jakości nauczania. Wolałabym teraz zastanowić się, jak długo jeszcze muszą w szkole funkcjonować schematy podziału na klasyczne przedmioty nauczania i 45minutowe lekcje, a próby uelastycznienia przedmiotów i programów przyjmowane są z oporami przez środowisko nauczycielskie. Blokowe, zadaniowe i cykliczne konstruowanie procesu nauczania w szkołach steinerowskich mimo panującym w tych szkołach skompromitowanym dla chrześcijanina ideologiom teozoficznym wydają mi się realnie bardziej odpowiadające percepcji dziecka, niż lawirowanie między "trudnymi" i "łatwymi" przedmiotami poszatkowanymi na 45-minutowe kawałeczki w chaosie następujących po sobie lekcji i wędrówkach ludu z sali do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego