Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.30 (5)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
twórczość Magdaleny Abakanowicz, Tadeusza Kantora, Krzysztofa Pendereckiego, Henryka Mikołaja Góreckiego, Rafała Olbińskiego, Andrzeja Wajdy, Czesława Miłosza czy Wisławy Szymborskiej. Chcemy ich promować, a także tworzyć wizerunek kraju za pośrednictwem technik multimedialnych, Internetu - oczywiście w porozumieniu z MSZ. Ważne jest też popularyzowanie świąt narodowych, ale nie w sposób martyrologiczny. Ludzi Zachodu zadziwia to, jak Polacy świętują na przykład 11 listopada. Amerykanie czy Francuzi potrafią się cieszyć takimi wydarzeniami jak Dzień Niepodległości czy 14 lipca. My musimy dopiero przełamać obciążenia historyczne i dotychczasową nieporadność w sprzedaży naszych dokonań.

- Tak więc promocja Polski skierowana bardziej do ludzi młodych niż do elit?

- Elity intelektualne doskonale
twórczość Magdaleny Abakanowicz, Tadeusza Kantora, Krzysztofa Pendereckiego, Henryka Mikołaja Góreckiego, Rafała Olbińskiego, Andrzeja Wajdy, Czesława Miłosza czy Wisławy Szymborskiej. Chcemy ich promować, a także tworzyć wizerunek kraju za pośrednictwem technik multimedialnych, Internetu - oczywiście w porozumieniu z MSZ. Ważne jest też popularyzowanie świąt narodowych, ale nie w sposób martyrologiczny. Ludzi Zachodu zadziwia to, jak Polacy świętują na przykład 11 listopada. Amerykanie czy Francuzi potrafią się cieszyć takimi wydarzeniami jak Dzień Niepodległości czy 14 lipca. My musimy dopiero przełamać obciążenia historyczne i dotychczasową nieporadność w sprzedaży naszych dokonań.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who1&gt;- Tak więc promocja Polski skierowana bardziej do ludzi młodych niż do elit?&lt;/&gt;<br><br>&lt;who2&gt;- Elity intelektualne doskonale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego