Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
wielkich korporacji. Widzą reklamę, a więc dowiadują się, że polski oddział działa prężnie - komentuje pracownik jednej z firm outdoorowych.
Maciej Banaszkiewicz, szef firmy AP System Polska, która ma najwięcej tablic przed samym lotniskiem, jest innego zdania. - Przez port lotniczy rocznie przewija się ok. 10 mln osób - mówi. - Są to osoby zamożne, stąd reklama i produkty inne.
To prawda. Na tablicach nie ma proszków do prania ani jogurtów. Reklamują się firmy finansowe, telefony komórkowe, jeden z browarów, producent elektroniki. Nierzadko są to reklamy anglojęzyczne. - Reklamują się u nas firmy o dużej renomie, uznanej marce i wizerunku - uważa Banaszkiewicz.
Ile kosztuje taka reklama
wielkich korporacji. Widzą reklamę, a więc dowiadują się, że polski oddział działa prężnie&lt;/&gt; - komentuje pracownik jednej z firm outdoorowych.<br>Maciej Banaszkiewicz, szef firmy AP System Polska, która ma najwięcej tablic przed samym lotniskiem, jest innego zdania. &lt;q&gt;- Przez port lotniczy rocznie przewija się ok. 10 mln osób&lt;/&gt; - mówi. &lt;q&gt;- Są to osoby zamożne, stąd reklama i produkty inne.&lt;/&gt;<br>To prawda. Na tablicach nie ma proszków do prania ani jogurtów. Reklamują się firmy finansowe, telefony komórkowe, jeden z browarów, producent elektroniki. Nierzadko są to reklamy anglojęzyczne. &lt;q&gt;- Reklamują się u nas firmy o dużej renomie, uznanej marce i wizerunku&lt;/&gt; - uważa Banaszkiewicz.<br>Ile kosztuje taka reklama
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego